-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

15 Ocak 2016 Cuma

Yenilikçi Politika Girişimleri Teklif Çağrısı


Avrupa Komisyonu Eğitim, Görsel-İşitsel ve Kültür Yürütme Ajansı (EACEA) tarafından Erasmus+ Programı kapsamında “KA3 Politika Reformu için Destek: Yenilikçi Politika Girişimleri” bileşeni altında “Eğitim, öğretim ve gençlik alanlarında yüksek kamu otoriteleri tarafından yönlendirilecek Avrupa politika deneylenmesi” konulu bir teklif çağrısı yayınlanmıştır.

Bu çağrının amacı, yenilikçi politika tedbirlerinin sistematik etkisine ilişkin bulguların toplanması ve değerlendirilmesi yoluyla eğitim-öğretim sistemlerinin ve gençlik politikalarının etkililiğinin ve verimliliğinin iyileştirilmesinin teşvik edilmesidir. Teklif çağrısı, eğitim- öğretim ve gençlik politikalarından sorumlu kamu kurum ve kuruluşları veya ilgili özel kuruluşların başvurusuna açıktır.

Proje ön tekliflerinin 14 Nisan 2016 Brüksel saati ile 12:00’a kadar, nihai tekliflerin ise 13 Ekim 2016 Brüksel saati ile 12:00’a kadar elektronik form ile Avrupa Komisyonu Eğitim, Görsel- İşitsel, Kültür, Vatandaşlık ve Gönüllülük Katılımcı Portalı’na elektronik olarak sunulması gerekmektedir. Bunun yanı sıra, söz konusu teklif çağrısına ilişkin ilave bilgi Avrupa Komisyonu’nun internet sayfasından edinilebilmektedir.

Ayrıca, teklif çağrısına ilişkin 27 Ocak 2016 tarihinde Brüksel’de bir bilgilendirme günü düzenlenecek olup, bu faaliyete proje hazırlama düşüncesi içinde olan kurum ve kuruluşların temsilcilerinin katılımının proje içeriğine dair kapsamlı bilgi edinilmesi, olası Avrupalı ortaklar ile tanışılması ve birlikte proje geliştirilmesi açısından faydalı olacağı düşünülmektedir. Komisyondan alman bilgilendirme gününe ilişkin davet yazısı ekte iletilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen