-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

15 Ocak 2016 Cuma

“Yaygın Eğitim Yoluyla Öğrenmede Drama” Eğitim Kursu


Antalya’da 20-27 Nisan 2016 tarihleri arasında Yaygın Eğitim Yoluyla Öğrenmede Drama başlıklı eğitim kursu düzenlenecektir. Etkinliğin amacı; katılımcıların drama teknikleri üzerindeki eğitimsel yetkinliklerini yaygın eğitimde ve gençlik çalışmalarının uygulanmasında geliştirmektir. Eğitim kursu için Erasmus+ Program ülkelerinden 26 katılımcı bir araya getirilecek ve Türkiye’den 5 kişi seçilecektir. 

Başvurular 21 Şubat 2016 tarihine kadar devam edecektir.

Erasmus+ Gençlik Programı Ulusötesi İş Birliği Faaliyetleri(TCA) kapsamında, başvurusu kabul edilen katılımcıların ekonomi sınıfı seyahat, vize ve seyahat sigortası masrafları kendileri ile yapılacak sözleşmeler doğrultusunda karşılanacaktır. Etkinlik süresince konaklama ve yemekleri ev sahibi ülkenin ulusal ajansı tarafından tedarik edilecektir. Kabul edilen katılımcılara ülkelere göre değişen oranlarda ön ödeme yapılabilmektedir.

Detaylı bilgi ve başvuru için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen