-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

15 Ocak 2016 Cuma

İZKA Teknik Yardım Masası Hizmeti


İzmir Kalkınma Ajansı, Yenilenebilir Enerji ve Çevre Teknolojileri Mali Destek Programı, Mesleki Eğitim Mali Destek Programı ile Küçük Ölçekli Sanayi Bölgelerini Geliştirme Mali Destek Programlarından yararlanması hedeflenen kesimlerden yüksek sayıda, nitelikli ve kaliteli proje başvuruları gelmesini ve bu konuda bölgedeki kapasiteyi artırmayı amaçlamaktadır.

Bu amaç doğrultusunda, potansiyel başvuru sahiplerinin teknik anlamda uygun, ilgili ve idari açıdan eksiksiz biçimde proje hazırlamasına katkıda bulunmaya yönelik olarak İZKA tarafından 25 Ocak-12 Şubat 2016 tarihleri arasında Teknik Yardım Masası hizmeti sunulacaktır.

Teknik Yardım Masası, Ajans hizmet binasında randevu usulüyle 45 dakikalık görüşmeler şeklinde ve ücretsiz hizmet verecektir. Ayrılan süre içerisinde, proje yazımı konusunda uzman görevli tarafından, başvuru formu ve diğer belgelerin hazırlanmasında potansiyel başvuru sahiplerine yardımcı olunacak, iyileştirme önerileri getirilecektir. Bu nedenle, hizmetten yararlanabilmek için proje başvurusunun taslak olarak tamamlanmış ya da belirli bir aşamaya getirilmiş olması gerekmektedir.

İZKA Yenilenebilir Enerji ve Çevre Teknolojileri Mali Destek Programı, Mesleki Eğitim Mali Destek Programı ile Küçük Ölçekli Sanayi Bölgelerini Geliştirme Mali Destek Programları kapsamında sunulacak Teknik Yardım Masası hizmetinden yararlanmak için belirtilen tarihler dikkate alınarak ajansımız aşağıdaki telefon numarası aracılığıyla randevu alınmalıdır:

İrtibat Kişisi: Gizem ALTINIRMAK
Telefon: 0232 489 81 81 /162

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen