-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

21 Kasım 2015 Cumartesi

Stratejik Planlama ve Fon Geliştirme Alanında Deneyimli Kısa Dönem Uzman Çağrısı


TACSO Türkiye, katılımcı bir demokrasi içinde sivil toplumun güçlendirilmesi çalışmaları kapsamında sivil ağlar/platformlar ve inisiyatiflerin stratejik planlama ve fon geliştirme kapasitelerini güçlendirmeyi hedefliyor. Bu bağlamda düzenlenecek eğitim programı ile, açık çağrı yoluyla belirlenecek beş adet ağ/platform/ sivil inisiyatif’ten dörder adet temsilciye Stratejik Planlama ve Kaynak Geliştirme Eğitimi verilmesi planlanmaktadır.

Katılımcı sivil ağ/ platform ve inisiyatiflerin ihtiyaç analizleri temel alınarak hazırlanacak eğitim programının, teorik bilgiden ziyade "yaparak öğrenme" prensibine ve katılımcılar arasında deneyim paylaşımına dayanması hedefleniyor.

En az iki kişilik bir eğitmen ekibi olarak başvurmaları beklenen kısa dönemli uzmanların, 3 günlük Stratejik Planlama ve Kaynak Geliştirme Eğitimini tasarlayarak vermeleri, eğitim sonrasında stratejik planlarının oluşturulması konusunda katılımcılara destek sağlamaları ve eğitimi raporlamaları beklenmektedir.

Aralık 2015 ile Şubat 2016 tarihleri arasında gerçekleştirilecek eğitim programına uzman olarak başvuruların iletilmesi için son tarih 20 Kasım 2015’tir.

Eğitim programı ile başvuru kriterleri ve sürecine ilişkin detaylı bilgiyi içeren Açık Çağrı metnine TACSO web sayfasında bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen