-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

3 Kasım 2015 Salı

İş Dünyası Gönüllüleri Aranıyor


3X Programı Gönüllü Eğitimleri için Başvurular Başlıyor…

Türkiye ile birlikte Dünya’da 123 ülkede -lise düzeyinde- uygulanan “Genç Başarı-Şirket Programı” Junior Achievement – Company Program) gençlerimizi iş dünyası ile buluşturuyor, onları iş hayatına hazırlıyor.

3X Programı kapsamında, öğrencilerin öğretmenleri eşliğinde kurdukları “Genç Başarı Şirketleri”nde öğrencilerimize mentörlük yapacak, bilgi ve deneyimlerini paylaşarak öğrencilerimizin kişisel gelişimlerine ve şirketlerinin başarılarına katkıda bulunacak “İş Dünyası Gönüllüleri” arıyor. 

Gönüllülerden Beklenenler;
  • 3X Programı kapsamında düzenlenen “Gönüllülük Eğitimleri”ne katılmanız,
  • 2015-2016 Eğitim-Öğretim Döneminde toplamda (en az) 6 saatinizi “Şirket Yönetim Kurulu Toplantılarında” öğrencilere mentörlük yapmak için ayırmanız.

Eğitim Tarihi ve Saat:
05 Aralık 2015 | 10:00 – 13:00

Eğitim Yeri: 
Dream – Büyükhanlı Plaza Dikilitaş Mahallesi Üzengi Sokak No:8 Beşiktaş / İstanbul

Son Başvuru Tarihi: 
16 Kasım 2015

Gönüllü olmak için tıklayınız!

Hakkımızda
GENÇ BAŞARI EĞİTİM VAKFI (GBEV), gençlerde “özgüveni” ve “yapabilme duygusunu geliştirmek”, birey olarak yetkinliklerini arttırmak, istihdam edilebilen/istihdam yaratacak yeni nesiller için çalışan bir sivil toplum kuruluşu.

İlk-ortaokul ve lise öğrencileri için Girişimcilik, Finansal Okur-Yazarlık ve İş Gücüne Etkin Katılım Becerileri olmak üzere üç odaklı “yaparak öğrenme” programları tasarlıyor, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve iş dünyası gönüllülerimizin destekleriyle bu programları okullarda uyguluyoruz.

Genç Başarı Eğitim Vakfı
Adres: Saray Mah. Ömer Faik Atakan Cad. No: 3 Ümraniye / İstanbul
Tel: 02165246329-48-49
E-posta: info@gencbasari.org

Genç Başarı Şirket Programı
16-18 yaş grubu öğrencilerimiz, mentörleri (gönüllüler) eşliğinde iş planı geliştiriyor, şirket kuruyor, ürün/hizmet üretiyor, satış yapıyor, şirketi sevk ve idare ediyorlar. 26 Hafta süren bu program sayesinde gerçek bir şirket deneyimi yaşıyorlar. Bu süreçte öğrenciler herhangi bir eğitim almıyorlar, yaparak öğreniyorlar. Biz öğretmenleri eğitiyoruz, öğretmenlerimiz okullarında “Genç Başarı” hareketini gönüllü olarak başlatıyorlar. Öğretmenlerimizin rehberliğinde, öğrencilerimiz tarafından kurulan şirketler, bir eğitim-öğretim döneminde toplam 12 şirket toplantısı gerçekleştiriyorlar. Genç Başarı Şirketleri, iş dünyası gönüllülerimizin destekleri ve rehbeklikleriyle gelişiyorlar. Eğitim öğretim dönemi sonunda düzenlenen “Genç Başarı Ticaret Fuarı”nda ürün ve hizmetlerini sergileme fırsatı bulan şirketler, jüri önünde ter döküyorlar ve “Avrupa Yılın Şirketi Yarışması”nda Türkiye’yi temsil etmek için birbirleriyle yarışıyorlar.

23/05/2015 tarihli Genç Başarı Ticaret Fuarı konulu video klip için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen