-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

3 Kasım 2015 Salı

Erasmus+ 2016-2020 Mesleki Eğitim Hareketliliği Akreditasyon Belgesi için Teklif Çağrısı Yayınlandı


Erasmus+ Mesleki Eğitim Hareketliliği Akreditasyon Belgesi için Teklif Çağrısı yayınlanmıştır. Kurumunuz Mesleki Eğitim Hareketlik Projelerinde aktif olarak yer almış ve uluslararasılaşma stratejisini geliştirmek istiyorsa Mesleki Eğitim ve Öğretim Hareketliliği Akreditasyon Belgesi’ne başvurabilir.

Akreditasyon Belgesi için online başvuru formları Mart 2016’da yayınlanacaktır. 
Son başvuru tarihi ise 19 Mayıs 2016, 13:00’dür.  (Başvurularda Brüksel saatiyle 12:00 esastır)

Erasmus+ Mesleki Eğitim Hareketliliği Akreditasyon Belgesi Çağrısına Avrupa Komisyonun sayfasından da ulaşabilirsiniz

Erasmus+ Mesleki Eğitim ve Öğretim Hareketliliği Akreditasyon Belgesi hakkında detaylı bilgi ve belgeler için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen