-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

14 Ağustos 2015 Cuma

Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı Bursu

2015-2016 Eğitim-Öğretim yılı içerisinde Sağlık ve Sosyal Bilimler alanında eğitim alan (vakıf üniversiteleri ve özel eğitim kurumları hariç) aşağıdaki şartları uygun öğrencilere karşılıksız burs verilecektir. 2015-2016 Öğretim yılı burs başvuruları 14.08.2015 – 15.09.2015 tarihleri arasında yapılacaktır.
  • 2.Sınıf ve üstü sınıfta okuyor olmak
  • Başarısız dersi olmamak, genel başarı ortalaması 4 üzeriden en az 2,00 (100 üzerinden not verilen üniversitelerde en az 60 olup) bir üst sınıfa geçiş hakkını kazanmış olmalı

Burs verilecek öğrenciler ön lisans ve lisans öğrencileridir.

Gerekli Belgeler
  • Burs Talep Dilekçesi (Burs ihtiyacının nedenlerini anlatan dilekçe)
  • Burs başvuru formu
  • Öğrenci belgesi
  • Bir adet vesikalık fotoğraf
  • Nüfüs cüzdanı Fotokopisi
  • Transkript (not çizelgesi) veya başarı belgesi
  • Okuldan alınacak disiplin cezası olmadığına ait belge
  • Adli Sicil Belgesi
  • Başvuru formunda gelir beyan etmeyenlerin, muhtarlıktan alınacak onaylı belge

Burs Başvuru Formunu Buradan İndirip Doldurabilirsiniz.

Detaylı bilgi için Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı’nın web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen