-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

13 Ağustos 2015 Perşembe

Erasmus+ Okul, Mesleki ve Yetişkin Eğitimi KA1 Projeleri Başvuru Sonuçları Açıklandı


Erasmus+ Programı Okul Eğitimi, Mesleki Eğitim ve Yetişkin Eğitimi alanlarında Ana Eylem 1 (KA1) Bireylerin Öğrenme Hareketliliği kapsamında Türkiye Ulusal Ajansına sunulan 2015 yılı proje tekliflerinin değerlendirme süreci tamamlanmıştır. Sonuçlar, Bakanlığımızın ilgili kuruluşu olan Ulusal Ajansın internet sayfasında yayınlanmıştır.

Sonuçlara ulaşmak için tıklayınız

Avrupa Birliği’nin eğitim, gençlik ve spor alanlarındaki öğrenim hareketliliği faaliyetlerini destekleyen Erasmus+ Programına ülkemiz 2014-2020 dönemi için katılım sağlamaktadır. 2014-2020 dönemi için toplam bütçesi 14,7 Milyar Avro olan Erasmus+ Programı; 5 milyondan fazla kişi için AB sınırları içinde ve/veya dışında bireylere öğrenme fırsatları sağlamaktadır. Türkiye Programa katılım sağlayan 33 Avrupa ülkesinden biridir. Program altında 3 ana eylem bulunmaktadır. Program hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Ana Eylem 1 (KA1) – Bireylerin Öğrenme Hareketliliği projeleri öğrencilere, stajyerlere, gönüllülere, gençlere, öğretmenlere, akademisyenlere, eğitici/eğitmenlere, gençlik çalışanlarına, eğitim kurumlarının ve sivil toplum kurum/kuruluşlarının personeline diğer bir Avrupa ülkesinde bir eğitim/öğretim ve/veya mesleki bir deneyim olanağı sunmaktadır.

Bakanlığın ilgili kuruluşu Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (Ulusal Ajans) Erasmus+ Programının merkezi olmayan faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumludur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen