-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

6 Aralık 2015 Pazar

Erasmus+ Programı Son Başvuru Tarihleri

Bilindiği üzere Avrupa Birliği’nin önemli proje destekleri sağladığı Erasmus+ Programı 2016 Teklif Çağrıları Avrupa Komisyonu ve Türkiye Ulusal Ajansı tarafından geçtiğimiz aylarda yayınlanmıştı.

Sözkonusu proje başvuruları sadece internet üzerinden, ülke merkezli olarak Türkiye Ulusal Ajansı’na veya doğrudan Avrupa Komisyonu’na bağlı Eğitim, İşitsel ve Görsel Kültür Yürütme Ajansı’na (EACEA) yapılabilmektedir.

Eğitim, öğretim, gençlik ve spor alanlarında sinerjileri ve karşılıklı etkileşimi teşvik etmek, yeni fikirler geliştirmek,  iş dünyasından ve sivil toplumdan yeni aktörler çekmek ve yeni işbirliklerini canlandırmak amacıyla teklif çağrısı ile duyurulan 3 Ana Eylem kapsamında sunulacak projeler için 2016 için son başvuru tarihleri, başvurunun yapılacağı kurumlara göre aşağıda sıralanmıştır:

ANA EYLEM 1 – Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Ana Eylemi (KA1)

Başvurusu Ulusal Ajans’a Yapılabilecek Projeler

Gençlik Alanında Bireylerin Öğrenme Hareketliliği:

Gençlik Değişimleri (2 Şubat 2016)

Avrupa Gönüllü Hizmeti (26 Nisan 2016)

Gençlik Çalışanlarının Hareketliliği (4 Ekim 2016)

Eğitim-Öğretim Alanında Bireylerin Öğrenme Hareketliliği:

Okul Eğitimi/Mesleki Eğitim/Yükseköğretim/Yetişkin Eğitimi (2 Şubat 2016)

Başvurusu Eğitim, İşitsel ve Görsel Kültür Yürütme Ajansı’na (EACEA) Yapılabilecek Projeler

Erasmus Mundus Ortak Master Dereceleri (18 Şubat 2016)

Büyük Ölçekli AGH Etkinlikleri (1 Nisan 2016)

ANA EYLEM 2 – Stratejik Ortaklıklar (Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi İçin İşbirliği) (KA2)

Başvurusu Ulusal Ajans’a Yapılabilecek Projeler

Gençlik Alanında Stratejik Ortaklıklar (2 Şubat 2016, 26 Nisan 2016, 4 Ekim 2016)

Eğitim-Öğretim Alanında Stratejik Ortaklıklar:

Okul Eğitimi/Mesleki Eğitim/Yükseköğretim/Yetişkin Eğitimi (31 Mart 2016)

Başvurusu Eğitim, İşitsel ve Görsel Kültür Yürütme Ajansı’na (EACEA) Yapılabilecek Projeler

Sektörel Beceri Ortaklıkları (26 Şubat 2016)

Yükseköğretim Alanında Kapasite Geliştirme (10 Şubat 2016)

Gençlik Alanında Kapasite Geliştirme (2 Şubat 2016, 1 Temmuz 2016)

ANA EYLEM 3 –Politika Reformları İçin Destek (KA3)

Başvurusu Ulusal Ajans’a Yapılabilecek Projeler

Yapılandırılmış Diyalog (Gençler ve Gençlik Alanında Karar Alıcıların Toplantıları) (2 Şubat 2016, 26 Nisan 2016)

Başvurusu Eğitim, İşitsel ve Görsel Kültür Yürütme Ajansı’na (EACEA) Yapılabilecek Projeler

Sivil Toplum İşbirliği, ve Naric Çağrısı için henüz başvuru tarihleri açıklanmamıştır.

Geleceğe Yönelik Girişimler (20 Mart 2015)

Erasmus Üniversite Beyannamesi Başvurusu (2014-2020) (30 Nisan 2015)

Jean Monnet (Özel Eylem) (25 Şubat 2016)

Spor Alanında İşbirliği Ortaklıkları (Sadece 2015 Avrupa Spor Haftası ile İlgili) (21 Ocak 2016)

Kar Amacı Gütmeyen Spor Etkinlikleri (Sadece 2015 Avrupa Spor Haftası ile İlgili) (21 Ocak 2016)

Spor Alanında İşbirliği Ortaklıkları (12 Mayıs 2016)

Kar Amacı Gütmeyen Spor Etkinlikleri (12 Mayıs 2016)

Küçük İşbirliği Ortaklıkları (12 Mayıs 2016)

Yukarıdaki son başvuru tarihlerinin dağılımı dikkate alınarak kurum/kuruluşlar uzmanlık alanlarına ve konularına göre yılın değişik dönemlerinde proje başvurusu yapabileceklerdir. Ayrıca 2016 yılı Erasmus+ Program Rehberine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen