-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

15 Eylül 2015 Salı

Sosyal Medya Okuryazarlığı Eğitmen Eğitimi


Ege Bölgesi’ne yönelik  olarak gerçekleştirilecek “Sosyal Medya Okuryazarlığı” “Eğitmen Eğitimi”, 12 – 15 Ekim 2015 tarihleri arasında Kuşadası’nda gerçekleştirilecektir. Eğitim, projemizin eğitmenleri arasından Master Eğitmen olarak seçilmiş ve yetiştirilmiş gönüllü master eğitmenlerimiz tarafından verilecektir. Eğitimi başarıyla tamamlayan adaylar, eğitim sonunda Katılım Belgelerini alacaklar. İlk eğitimlerini başarıyla verdiklerinde Eğitmen Belgesini alarak proje kapsamındaki eğitmenler arasına katılacaklardır.

Ege Bölgesi’ne yönelik Kuşadası’nda yapılacak eğitmen eğitimine Muğla, Denizli, Aydın, İzmir, Manisa, Uşak, Kütahya, Afyon illerinden yapılacak başvurulara öncelik verilecektir.

Son Başvuru Tarihi: 4 Ekim Salı SAAT: 20.00

Eğitim kapsamında eğitmen arkadaşlara, internetin geçmişten günümüze yaşadığı tarihsel dönüşümden başlayarak , sosyal medyanın ne olduğu ve neden önemli olduğunu , ne gibi  yararlarının ve zararlarının olabileceği, hangi araçlarla yönetildiği, sosyal medyada kişisel itibarın nasıl yönetileceğini konusunda bilgilendirme içeren bir eğitim verilecektir. Aynı zamanda eğitim sosyal medyanın yaygınlaşması ile konuşulmaya başlanan sosyal medya etiği ve internet hukuku hakkında bilgilendirme sağlayan bir amacı da içinde barındırmaktadır. Eğitim kapmasında, sosyal medyanın geleneksel medyadan ayrıldığı noktalar da göz önünde bulundurularak, kullanıcıların aktif ve bilinçli sosyal medya kullanıcıları olmaları sağlanmaya  çalışılacaktır. Bununla birlikte eğitim süresinde eğitmen adaylarımıza eğitim metotlarının öğretilmesi ve eğitim simülasyonlarının yaptırılması sağlanacaktır.

Başvuru yapmak için tıklayınız

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen