-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

18 Ocak 2018 Perşembe

Trakya Kalkınma Ajansı İktisadi Kalkınma Mali Destek Programı

Program Adı: İktisadi Kalkınma Mali Destek Programı
Programın Amacı 
Sürdürülebilir ve dengeli gelişmeyi sağlamak amacıyla yenilikçi, yüksek katma değerli ve ihtisaslaşmış hizmet/üretim süreçlerinin geliştirilmesi.
Programın Öncelikleri 
  1. Ar-ge veya yenilik içeren ürünlerin geliştirilmesi ve üretim süreçlerinin oluşturulması
  2. İmalat sanayisinde yeşil üretim süreçlerine geçişin sağlanması
Programın Toplam Bütçesi : 3.500.000 TL
Ajansın Sağlayacağı Destek Miktarları ve Oranları
En az: 75.000 TL / En fazla: 500.000 TL
En az : %25 / En fazla: %50
Proje Süresi 
En az: 6 ay / En fazla: 9 ay
Uygun Başvuru Sahipleri 
KOBİ’ler
Rehber için tıklayınızDestekleyici Belgeler için tıklayınızTaahhütname için tıklayınız
ÖNEMLİ HATIRLATMA
2018 Yılı Proje Teklif Çağrısı kapsamında programlar ve genel kurallar ile ilgili çok sayıda değişiklik yapılmıştır. Bu bağlamda ilgili programların rehberlerinin dikkatle okunması, başvurusu yapılması düşünülen projelerin değerlendirme sürecini başarılı tamamlayabilmeleri açısından büyük önem arz etmektedir.
KAYS üzerinden proje başvuruları için son başvuru tarihi  23.02.2018  saat 23.00 olarak belirlenmiştir. Taahhütnamenin Ajansa teslim edilmesi için son tarih 02.03.2018 saat 18.00’dir.
Ajansımıza Bilgi Almak İçin Gelmeden Önce Lütfen Randevu Alınız.
Bilgilendirme Toplantıları
Trakya Kalkınma Ajansı tarafından Tekirdağ, Edirne ve Kırklareli Merkez ve ilçelerinde 2018 yılı Mali Destek Programları ile ilgili “Bilgilendirme Toplantıları” düzenlenecektir. Bilgilendirme toplantılarının düzenleneceği yer ve tarihler önümüzdeki günlerde bu sayfadan duyurulacaktır.
Kalkınma Ajansları Yönetim Sistemi (KAYS)
Başvurular, Kalkınma Ajansları Yönetim Sistemi üzerinden yapılacaktır.
Kalkınma Ajansları Yönetim Sistemi (KAYS)  Proje Başvuru Kılavuzu’na buradanulaşabilirsiniz.
Kalkınma Ajansları Yönetim Sistemi ile ilgili diğer tüm rehberlere ise buradanulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen