-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

18 Ocak 2018 Perşembe

Güney Ege Kalkınma Ajansı Kooperatif Ve Birliklerin Güçlendirilmesi Mali Destek Programı

Programın Amacı
Üretim odaklı Kooperatif ve Birliklerin rekabetçi bir yapıya kavuşturularak bölge ekonomisine olan katkılarının arttırılmasıdır.
Programın Öncelikleri:
Öncelik 1: İşleme, paketleme ve depolama süreçlerinin geliştirilmesi
Öncelik 2: Pazarlama yöntemlerinin çeşitlendirilmesi ve güçlendirilmesi
Öncelik 3: Üretim süreçlerinde verimliliğin arttırılması
Öncelik 4: Kurumsal kapasitenin güçlendirilmesi
Uygun Başvuru Sahipleri:
►1163 Sayılı Kanun Kapsamında Kurulan
  • Tarımsal Kalkınma Kooperatifleri
  • Su Ürünleri Kooperatifleri
  • Küçük Sanat Kooperatifleri
  • Üretim Pazarlama Kooperatifleri
  • İşletme Kooperatifleri
  • Kadın Girişimi Üretim ve İşletme Kooperatifleri
►5200 Sayılı Tarımsal Üretici Birlikleri Kanunu Kapsamında Kurulan Birlikler
Bilgilendirme Toplantıları Takvimi için tıklayınız
Proje Hazırlama Eğitimlerine kayıt için tıklayınız
KAYS’a proje girişi kılavuz dokümanları ve eğitim videoları için tıklayınız
Sıkça Sorulan sorulara ulaşmak için tıklayınız
Soru göndermek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen