-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

30 Haziran 2015 Salı

STÖ'ler İçin İhtiyaç Belirleme Anketine Katılın

TACSO Türkiye ve TACSO’nun Türkiye’deki kaynak kuruluşu olan Sivil Toplumu Geliştirme Merkezi (STGM), 2017 yılında TACSO projesinin sona ermesine dek, sivil topluma yönelik desteklerinde işbirliği yapıyor. Bu bağlamda STGM, STÖ’lere 10 yılı aşkın süredir sağladığı farklı nitelikteki teknik destekleri “STÖ Yardım Masası” adı ile yapılandırarak sunuyor.

TACSO Türkiye Yardım Masası da 2017’de proje bitene dek STÖ başvurularını almaya devam ediyor. STÖ’ler hem TACSO Yardım Masasına hem de STGM STÖ Yardım Masasına başvurma imkanına sahip.

STGM, STÖ Yardım Masası kapsamında daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla, sivil toplum örgütlerinin en çok hangi alanlarda desteklere, ne tür eğitimlere ihtiyaç duyduğunu belirlemek için bir anket hazırladı.

STÖ Yardım Masası ile ilgili detaylı bilgiye ulaşmak, çalışma ilkeleri ve süreciyle ilgili bilgi edinmek veya başvuru formuna ulaşmak için STGM web sayfasını ziyaret edebilir, ihtiyaç belirleme anketine ise bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen