-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

2 Haziran 2015 Salı

İŞKUR’DAN SAĞLIK SEKTÖRÜNE KALİFİYE ELEMAN DESTEĞİ

Hızlı bir gelişim gösteren ve her geçen gün daha fazla ara elemana gereksinim duyan sağlık sektörünün, kalifiye eleman ihtiyacını karşılamak üzere Gaziantep İŞKUR ile Gaziantep Primer Hastanesi arasında İşbaşı Eğitim Programı kapsamında işbirliği protokolü imzaladı. Bu sayede “Hasta Danışmanlığı” branşında toplam 50 katılımcının mesleki eğitim programlarına dâhil edilerek meslek sahibi olmasının önü açıldı.





Daha sonra istihdam için işbirliği yaptığımız Primer Hastanesi’nin Başhekimi Op. Dr. Sedat Nuri Özdede ve Genel Koordinatör M. Nihat Okuducu; Gaziantep Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Siraç Ekin’i, makamında ziyaret etti.

İl Müdürü Siraç Ekin, Kurumumuz tarafından işsizliğin azaltılmasına ve mesleksizlik sorununun çözümüne yönelik olarak yürütülen İşbaşı Eğitim Programının, Kuruma kayıtlı işsizlerin yine Kuruma kayıtlı işyerlerinde sahip oldukları mesleki bilgileri uygulama yaparak pekiştirmelerini, iş ve üretim süreçlerini bizzat görerek işi işbaşında öğrenmelerini sağladığını söyledi. Ziyarette, hastane yetkilileri tarafından İşbaşı Eğitim Programı sonrasında katılımcıların işletme bünyesinde istihdamlarının sağlanacağı belirtildi. Ayrıca İŞKUR Girişimcilik kursuna katılarak kursu başarıyla tamamlayan Başhekim Op. Dr. Sedat Nuri Özdede’ye girişimcilik sertifikası İl Müdürü Siraç Ekin tarafından takdim edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen