-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

30 Ocak 2012 Pazartesi

Marka Mağazacılığı Satış Yönetimi Programı

Eğitim Duyuru Afişi


Hem kursa gidip sektörü öğrenin, hem cep harçlığınızı alın. Üstüne bir de iş imkanı yakalayın!!!


FLO ve Polaris, Yetişmiş Perakende Satış Danışmanı / Kasiyer ihtiyacı için TC. İstanbul Kültür Üniversitesi ile İŞKUR destekli bir sertifika programı kapsamında işbirliği içerisinde. 


Eylül ayından itibaren başladıkları programlara yüzlerce genç katılma imkanı buldu.

T.C.Kültür Üniversitesi Bahçelievler yerleşkesinde üniversitenin öğretim üyeleri ve grubun eğitim yöneticileri tarafından verilen teorik eğitim ( 180 saat ) ve ardından FLO ve Polaris mağazalarında staj ile gerçekleşen sertifika programı sonucunda olumlu bulunan kursiyerler işe alınıyor..

*Devam eden programa 18-30 yaş arası ,şu anda herhangi bir işte çalışmayan ,perakende sektöründe çalışmak isteyen, İstanbul’da ikamet eden/edebilen herkes bu programa başvurabilir.

*Günlük 15 TL İŞKUR tarafından kursiyerlere ödenecektir.

*Askerlik tecilli olabilir.


180 Saat Teorik
180 Saat Uygulamalı eğitim süreci


Başvuru Yeri:
İstanbul Kültür Üniversitesi İncirli Yerleşkesi
İşkur Bahçelievler Şube Müdürlüğü


Başvuruların telefonla ve şahsen yapılması rica olunur.
Genel Sağlık Sigortası ve İş Kazası Meslek Hastalığı Sigora Pirimi İşkur tarafından karşılanacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Designed By KaiZen