-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

15 Ocak 2012 Pazar

EĞİTİM TÜCCARLARININ ÖNÜNE GEÇİN !!


Eğitim organizasyonları için servet harcamayın!!
Öğrencilerin her dönem yanında olan KaiZen Ekibi sizlere uygun projeleri ile yanınızda...

KaiZen Kişisel Gelişim ve Sosyal Farkındalık Ekibi olarak Türkiye genelinde yürüttüğümüz eğitim ve sosyal farkındalık çalışmalarına son sürat devam ediyoruz.

İşte KaiZen Kişisel Gelişim ve Sosyal Farkındalık Ekibi ile beraber bu programları organize etmeniz için sebepler...

1. Eğitimlerin ağırlıklı olarak ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi.

2. Organizasyon sonrasında iletişimin koparılmayarak yaptığınız / yapacağınız çalışmalarınızda sizlere destek oluyoruz

3. Alanında uzmanlaşmış eğitimci kadrosunu bünyesinde bulundurması

4. Marka değeri oluşmuş, ticari kaygı ve düşüncelerden uzak gönüllü bir ekipten ve eğitimcilerden eğitim alma fırsatı.

5. EĞİTİM PROGRAMIMIZ KAPSAMINDA YAPILACAK BAŞVURULARDAN SEÇİLECEK OLAN 6 KİŞİLİK EKİP MÜLAKATLA
KaiZen PROJE YAZIM EKİBİNE DAHİL EDİLECEK..

Peki bu ekipte yer almak size ne kazandıracak ??

* KaiZen Proje Ekinde yer alan arkadaşlarımız yıl içerisinde bir çok uluslararası geçerliliği olan kişisel gelişim eğitimlerini "ücretsiz" olarak alabilecek

- NLP
- Etkili İletişim ve Beden Dili
- Hipnoz
- İnsan Kaynakları
- İso Eğitimleri
- Anlayarak Hızlı Okuma .... vb.

( DİKKAT!! BU BAŞLIKLAR SEMİNER DEĞİL SERTİFİKALI EĞİTİMLERDİR ve ULUSLARARASI GEÇERLİLİĞE SAHİP SERTİFİKALAR İLE SERTİFİKALANDIRILIR. )

* AB Proje yazma eğitimi alarak AB Projesi yazabilecek, yönetebilecek ve okuduğu bölüme ek olarak yeni bir meslek elde etmiş olacak, hayallerini gerçekleştirmek için yeni bir adım atabilecek..

* Okul sonrasın KaiZen kurumsal firma bağlantılarından faydalanarak işe geçiş süreci kolaylaşacak.

* Bireysel danışmanlık alabilecek.

* Maddi kazanç getiren projelerimizde yer alabilecek, okurken girişimciliğe adım atmış olacak..


 Ekibimizin Facebook profil sayfamız;  http://www.facebook.com/KaGiDer

Eğitim konu başlıkları için Eğitim & Etkinlik Duyuru Sayfamız;
http://www.facebook.com/pages/KaiZen-E%C4%9Fitim-Etkinlik-Duyuru/202284769830462

üzerinden inceleyebilir, Etkinlik taleplerinizi ve izlediğimiz politikamızı duyuru sayfamız üzerinde bulunan iletişim menüsünü kullanarak bilgi edinebilirsiniz..

Eğitim Takvimimizdeki yerinizi almak için acele edin!!

KaiZen Çalışıyor, Gençlerin Yüzü Eğitimle Gülüyor!!

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum
KaiZen Kişisel Gelişim ve Sosyal Farkındalık Ekibi
kaizenkisiselgelisimekibi@gmail.com


Designed By KaiZen