-->

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Bilgi Yönetiminde Öncü Oluşum

Yayınlanan tüm içeriği görebilmeniz için e-posta aboneliği yapmanız gerekmektedir..

6 Mart 2012 Salı

GÜNCEL KAMPÜS PROGRAMLARIMIZ


06.03.2012 Tarihi itibarıyka güncel "Kampüs Programları" takvimimiz aşağıdaki gibidir.
( Tarih ve saatler değişebilmektedir. )

  1. Tarih           : 16 Mart 2012 Cuma
    Yer              : İstanbul Aydın Üniversitesi
    Saat            : 11:00 - 17:30
    Konu           : UYGULAMALARLA HİPNOZ & ENGELLİ EĞİTİMİ & OKURKEN FARKINDALIK
    Eğitmenler  :
    Cenk KAHVECİOĞLU  &  Psikoterapist
    Çetin ÖZBEY                  &  Kişisel Gelişim Uzmanı & Psikolog & CO-Terapist
    Abdullah KOÇ               &  KaiZen Ekibi Kurucu Başkanı - AB Proje ve Eğitim Danışmanı
    GERÇEKLEŞTİ


  2. Tarih           : 17 - 18 Mart 2012 Cumartesi / Pazar
    Yer              : Elazığ
    Saat            : 10:00 - 18:00
    Konu           : UYGULAMALARLA ISO EĞİTİMLERİ & 5 EĞİTİM 10 SERTİFİKAGERÇEKLEŞTİ

  3. Tarih           : 30 Mart 2012 Cuma
    Yer              : Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
    Saat            : 13:30 - 16:30
    Konu           : ETKİLİ İLETİŞİM VE BEDEN DİLİ & FARKINDALIK
    Eğitmenler  :
    Nuray Ekinci    &  Kurumsal Yönetim Danışmanı - Uluslar Arası Mediatör(Arabulucu) - NLP Uzmanı
    Abdullah KOÇ &  KaiZen Ekibi Kurucu Başkanı - AB Proje ve Eğitim Danışmanı
    GERÇEKLEŞTİ

  4. Tarih           : 9 Nisan 2012 Pazartesi
    Yer              : Muğla Üniversitesi
    Saat            : 13:00 - 16:00
    Konu           : UYGULAMALARLA HİPNOZ & OKURKEN FARKINDALIK
    Eğitmenler
     :
    Cenk KAHVECİOĞLU  &  Psikoterapist
    Abdullah KOÇ                &  KaiZen Ekibi Kurucu Başkanı - AB Proje ve Eğitim Danışmanı

  5. Tarih           : 10 Nisan 2012 Perşembe
    Yer              : Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
    Saat            : 13:00 - 16:00
    Konu           : LİDERLİK VE YÖNETİM BECERİLERİ & OKURKEN FARKINDALIK EĞİTİMİ
    Eğitmenler
     :
    Kazım YURDAKUL  &  Uzman Psikolog ve Koç
    Abdullah KOÇ           &  KaiZen Ekibi Kurucu Başkanı - AB Proje ve Eğitim Danışmanı

  6. Tarih           : 26 Nisan 2012 Çarşamba
    Yer              : Karadeniz Teknik Üniversitesi
    Saat            : 10:00 - 16:00
    Konu           : UYGULAMALARLA HİPNOZ İLE HAFIZA TEKNİKLERİ &OKURKEN FARKINDALIK
    Eğitmenler
     :
    Cenk KAHVECİOĞLU   & Psikoterapist
    Abdullah KOÇ                 &  KaiZen Ekibi Kurucu Başkanı - AB Proje ve Eğitim Danışmanı
     * Süprizler önümüzdeki günlerde duyurulacaktır.

  7. Tarih           : 28 - 29 Nisan 2012 Cumartesi / Pazar
    Yer              : Aksaray
    Saat            : 10:00 - 18:00
    Konu           : UYGULAMALARLA ISO EĞİTİMLERİ & 5 EĞİTİM 10 SERTİFİKA
Designed By KaiZen